קבינט מחוברות – Engagement Cabinet

עובדים מחוברים לארגון הם פרודוקטיביים יותר, נשארים לטווח הרחוק, נוטים להיעדר פחות ממקום עבודתם וכתוצאה מכך שיעורי ההצלחה של הארגון גבוהים יותר.

engagement cabinet for organizations

מחוּבָּרוּת עובדים – רמת המחויבות של העובדים לארגון.

עובד מחובר הוא עובד הנלהב מעבודתו, הסופג ידע ונוקט בצעדים חיוביים כדי לקדם את המוניטין והאינטרסים של הארגון. 

עובדים מחוברים לארגון הם פרודוקטיביים יותר, נשארים לטווח הרחוק, נוטים להיעדר פחות ממקום עבודתם וכתוצאה מכך שיעורי ההצלחה של הארגון גבוהים יותר. זה נכון לעבודה רציפה ובמיוחד בתקופה בה ישנו חוסר יציבות ואי וודאות, העובדים זקוקים לתחושת שייכות וחיבור לארגון ולאנשיו. 

החשיבות להנהלת הארגונים

כיום הארגונים מציבים את סוגיית המחוברות כווקטור מרכזי המשפיע על ההצלחה שלהם , בייחוד לאור עולם העבודה המשתנה והמייצר צורות וסוגים שונים של דרכי עבודה ( מהבית, היברידי וכו') . על כן, זהו זמן טוב לארגונים ליצור תשתית מתאימה לאתגרים הנ"ל,  תוך נקיטת גישה חדשנית וכלל ארגונית. זהו הזמן לחשב מחדש את חוויית העובד בדרכים המכבדות הבדלים אישיים – שילוב חיים בבית, מיומנויות ויכולות, מחשבות, מאפיינים אישיים וגורמים אחרים – תוך התאמה לנסיבות המשתנות במהירות.

מה עושים?

הקמה וניהול של קבינט מחוברות שעובד באופן קבוע לאורך זמן, המהווה צוות חשיבה ועשייה ברמת הארגון (אג'ילי), שעוסק בסוגיות של מחוברות העובדים, חווית העובד, מעלה בעיות, מגבש פתרונות, מודד אפקטיביות ועוד. הצוות מורכב מתמהיל מדויק של עובדים, מנהלים,  והנהלה בהובלת HR. בתקופה זו של חוסר וודאות, הצוות יקדיש מחשבה ויגבש פעולות ופתרונות לחיזוק החיבור למקום העבודה, בין אם עובדים בקפסולות או משמרות ובין אם העבודה מהבית.

ליווי מקצועי שיכלול:

ליווי הקבינט והעשייה שלו כצוות אג'ילי  בכל 4 השלבים:

  1. מדידה אבחון וזיהוי פערים
  2. גיבוש פתרונות ומענים
  3. בניית תכנית פעולה רבעונית אג'ילית
  4. מימוש ושיפור מתמיד ולאורך זמן

הבאת ניסיון מארגונים אחרים והפרייה הדדית – "הפרפר"

כלים תומכים בתהליך : מד מוטיבציות, מודלים מוכחים, פלטפורמות דיגיטליות, תקשורת פנים ארגונית, משחוק ועוד  

ליווי מקצועי אקדמי של פרופ' יאיר ברזון (NYU, McMaster) והבאת ערך מוסף מבוסס מחקרים, Bench-Marks, מגמות בעולם ועוד

השיטה האג'ילית

שמה דגש על העבודה בצוות לכמה שיותר קלה ומהירה, כך שתוכל להביא ערך מהיר ככל הניתן. היא משלבת: סנכרון בין צוותים, שיתוף ידע ומניעת צווארי בקבוק, גמישות בקביעת המטרות, הוצאה לפעול של ההחלטות ופעולות ואופטימיזציה שלהן תוך כדי פעולה.

כתבה: דפנה זינדר סילברמן, יועצת באפקט-טיב

ליצירת קשר: כתבו לאדריאנה: adrianae@effect.org.il

טלפון:  050-850-4344